lördag, april 07, 2012

Mars:12

Läslista under mars:

  • The Crossing of Ingo - Helen Dunmore
  • Torn - Robin Wasserman
  • Hobbiten - J.R.R. Tolkien

Bäst: Torn. Den tomma känslan som uppstår när man avslutar en underbar bokserie. Fattar inte varför jag tog så lång tid på mig att avsluta den.
Sämst: Ingen egentligen, men även om jag gillade att läsa Hobbiten, blev jag aldrig känslomässigt engagerad i karaktärerna. Det är en fin värld som Tolkien har byggt upp, men inget mer.


Biolista under mars:

  • Journey to the Mysterious Island 3D
  • John Carter 3D
  • Hunger Games x2

Bäst: Ingen tvekan om det, Hunger Games såklart! Men John Carter blev jag väldigt imponerad av också.
Sämst: Jules Verne-tolkningen var kreativ på en hel del punkter, men karaktärerna är så töntiga och förutsägbara..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar