måndag, juli 04, 2011

Dag 18

Idag var det dags för hemfärd, men även chans till att spendera sina pengar.
Och det gjorde jag. I massor!

De bästa ställena var Bengans (musikaffär) och Science Fiction Bokhandeln, där jag dagen innan redan spanat in potentiella köp.

Nu är inte jag den som gillar att ta kort på mina fynd, så det får bli en fin lista istället:

Back To The Future, DVDbox med alla 3 filmerna

Rihanna - Loud
Cee Lo Green - The Lady Killer

Leviathan - Rick Riordan
Percy Jackson Ultimate Guide - Rick Riordan
Game of Thrones - George R R Martin (present)


Träffade en kul kille under sträckan Göteborg-Stockholm som satt bredvid mig på tåget!
Konstiga möten verkar hända mig ganska ofta, haha =)

1 kommentar:

  1. Åh! Laddar du upp inför Rihannakonserten i november? Hahah^^ Loud tycker jag är ett sjukt bra album! Så awesome att vi kommer se henne live!

    SvaraRadera