måndag, juli 11, 2011

Dag 24

Invigningen för Gatufesten idag! Min hemstads stadsfestival, vilket brukar vara en höjdpunkt för många.

Invigningen gästades utav Rix FM festival, som bjöd på artisterna:
Jason Derulo
Danny
Eric Amarillo
Loreen
Christian Walz
Broken Door
Ulrik Munther
Viktorious.

För mig innebar detta att få se den artist jag såg fram mest emot under hela festivalen: Christian Walz!

Såg honom 2009 när han gästade Gatufesten, då ensam, och det var underbart! Har hans autograf upphängd på väggen framför mig =)

Denna gång blev det inte lika lyckat. Ingen bra plats pga. allt folk (mestadels småtjejer) och det faktum att han bara körde 3 låtar...

Men jag blev ändå glad utav att få se honom på scen när han skuttar runt och sjunger.
Visste ni att han är väldigt, väldigt kort? När jag träffade honom nådde han mig upp till axeln. Och jag är ca 170 cm lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar